#Οι λύσεις μας

Data & Tech Ep6: Γνωρίστε τον Emmanuel, Solutions Development & Architecture Manager

Όπως και με τις υπηρεσίες διαχείρισης εμπορικού κινδύνου, οι ψηφιακές μας λύσεις υποστηρίζουν τους πελάτες και τους συνεργάτες μας στον επιχειρηματικό τους μετασχηματισμό. Συνδεσιμότητα, γενετική τεχνητή νοημοσύνη, σχεδιασμός UX/UI: Ο ειδικός μας στην Ανάπτυξη και Αρχιτεκτονική Λύσεων μοιράζεται την εμπειρία του σχετικά με την προστιθέμενη αξία των δεδομένων και τον τρόπο με τον οποίο οι νέες τεχνολογίες επηρεάζουν τις λύσεις που σχεδίασε η Coface.

Data και Tech οδηγούν την εμπειρία χρήστη

Στην Coface, η καινοτομία συνδέεται με την επιχειρηματική πραγματικότητα των πελατών και των συνεργατών μας! Είτε καθοδηγείται από επιχειρησιακό αναλυτή, είτε στο σχεδιασμό από τους προγραμματιστές μας είτε στη μοντελοποίηση από τους Επιστήμονες Δεδομένων μας, κάθε έργο ιστότοπου, νέα δυνατότητα, εργαλείο λήψης αποφάσεων ή πλατφόρμα υπηρεσιών στοχεύει στην επίτευξη ενός διπλού στόχου: να προσφέρει μια λύση προστιθέμενης αξίας στους πελάτες μας και να προσφέρει μια εμπλουτισμένη και εξατομικευμένη εμπειρία χρήστη. Με τα ίδια συστατικά: την παγκόσμια κληρονομιά δεδομένων της Coface και τεχνολογίες αιχμής όπως η γενετική τεχνητή νοημοσύνη, η αυτοματοποίηση, η μηχανική μάθηση και η επιστήμη δεδομένων.

Ο ρόλος μας είναι να απλοποιήσουμε τη χρήση των υπηρεσιών μας για τους πελάτες και τους συνεργάτες μας και να τους επιτρέψουμε να αλληλεπιδρούν εύκολα με την Coface. Για παράδειγμα, αναπτύσσουμε έξυπνα chatbot τεχνητής νοημοσύνης και λύσεις συνδεσιμότητας, όπως API, έτσι ώστε όλη η τεχνογνωσία μας να μπορεί να ενσωματωθεί απευθείας στο δικό τους οικοσύστημα πληροφορικής.

Emmanuel Delagneau, Solutions Development & Architecture Manager

Καινοτομία στην Coface: από μια απλή πρόκληση σε δημιουργία λύσεων

Συνεργατικό περιβάλλον και πνεύμα πρωτοβουλίας: στο Coface, η καινοτομία διαμορφώνεται σε διαφορετικούς τομείς και σε διάφορες μορφές. Οποιοδήποτε έργο μπορεί να προωθηθεί, με μία προϋπόθεση: πρέπει να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του πελάτη. «Και μερικές φορές εκπλήσσουμε τον εαυτό μας!» χαμογελάει ο Εμμανουήλ. Όπως κατά τη διάρκεια μιας πρόκλησης ψηφιακής νηφαλιότητας που διοργανώθηκε στα γραφεία της Google πριν από μερικά χρόνια. «Στην αρχή, δεν είχαμε συγκεκριμένες ιδέες στο μυαλό μας. Αλλά τελικά, βγήκαμε από την πρόκληση έχοντας σχεδιάσει τη λύση Coface Push Notification System (CPNS) για το API πελάτη CofaServe!», λέει ο Emmanuel.

Τώρα, η λύση CPNS παρέχει στους πελάτες μας μόνο δεδομένα που σχετίζονται άμεσα με τις τρέχουσες αποφάσεις πίστωσης. Αυτό έχει πολλά πλεονεκτήματα: οι πελάτες διασφαλίζουν ότι είναι ενημερωμένοι σε πραγματικό χρόνο και εξοικονομούν χρόνο, πόρους και χώρο αποθήκευσης αποφεύγοντας χιλιάδες περιττές ειδοποιήσεις και ανταλλαγές δεδομένων. «Και ως μπόνους, κερδίσαμε το ασημένιο μετάλλιο!» χαμογελάει ο Εμμανουήλ.

 

Πώς η Coface χρησιμοποιεί δεδομένα και τεχνολογία για να μεταμορφώσει τις ψηφιακές λύσεις που εστιάζουν στον πελάτη: παρακολουθήστε το βίντεο για να δείτε τα παρασκήνια της καινοτομίας στην Coface με τον Emmanuel Delagneau, Solutions Development and Architecture Manager.

 

Ενδιαφέρεστε για Data & Tech @Coface?